Związkowiec
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA

UL. KIEPURY 53, 58-506 JELENIA GÓRA
TEL./FAX 075-75-42-623

Przetarg nieograniczony na wykonanie w 2021r.:

I.Okresowych kontroli, co najmniej raz na 5 lat, polegających na:

1.Sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia.

2.Badaniu instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów w 14 budynkach mieszkalnych.

II.Robót remontowych polegających na:

1.Wykonaniu nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej wraz z wymianą rynien i obróbek blacharskich na daszkach balkonowych i dachu budynku ul. Kiepury 53.

2.Wymianie posadzki na tarasach wraz z wymianą elementów drewnianych balustrady oraz rynien wzdłuż tarasu nad garażami w budynku ul. Kiepury 45B.

3.Wymianie 21 szt. okien w klatkach schodowej oraz w suszarniach i korytarzach piwnicznych w budynku ul. Kiepury 47A,

4.Wymianie drzwi wejściowych do 3 klatek schodowych budynku ul. Sygietyńskiego 17.

Zadanie 1 – Sprawdzenie stanu technicznego obiektów budowlanych

1.SIZW

2.Formularz oferty - załącznik nr 1

3.Projekt umowy – załącznik nr 2

4.Wykaz okresowych kontroli – załącznik nr 3

5.Protokół z okresowej kontroli – załącznik nr 4

6.Protokół oceny stanu technicznego – załącznik nr 5

7.Protokół z ustalenia stopnia zużycia – załącznik nr 6

Zadanie 2 – Badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej

1.SIWZ

2.Formularz oferty - załącznik nr 1

3.Projekt umowy – załącznik nr 2

4.Wykaz okresowych kontroli – załącznik nr 3

5.Protokół pomiarów rezystancji – załącznik nr 4

6.Pomiar rezystancji uziomów.– załącznik nr 5

7.Protokół z pomiarów skuteczności ochrony – załącznik nr 6

8.Pomiar skuteczności ochrony z zab. nadprądowym – załącznik nr 7

9.Badania urządzeń piorunochronnych – załącznik nr 8

Warunki przystąpienia do przetargu oraz kryterium oceny ofert, szczegółowe zakresy robót, informacje dotyczące wadium i terminu związania ofertą, zawarte są w Specyfikacjach Istotnych Warunków Zamówienia, które można pobrać ze strony internetowej Spółdzielni: – www.smzwiazkowiec.jgora.pl) lub odebrać w siedzibie Spółdzielni:

  1. Na wykonanie okresowych kontroli od dnia 12.11.2020r. w godz. 800 – 1500
  2. na wykonanie robót remontowych  od dnia  23.11.2020r. w godz. 800 – 1500

II.ROBOTY REMONTOWE

Zadanie 1 – Remont dachu Kiepury 53

1.SIWZ

2.Formularz ofert – załącznik nr 1

3.Projekt umowy – załącznik nr 2

4.Wykaz robót – załącznik nr 3

5.Przedmiar robót – załącznik nr 4

Zadanie 2 –Remont tarasów nad garażami Kiepury 45B

1.SIWZ

2.Formularz ofert – załącznik nr 1

3.Projekt umowy – załącznik nr 2

4.Wykaz robót – załącznik nr 3

Zadanie 3 – Wymiana stolarki okiennej Kiepury 47A

1.SIWZ

2.Formularz ofert – załącznik nr 1

3.Wykaz robót – załącznik nr 2

4.Projekt umowy – załącznik nr 3

Zadanie 4 – Wymiana drzwi wejściowych do budynku Sygietyńskiego 17

1.SIWZ

2.Formularz ofert – załącznik nr 1

3.Wykaz robót – załącznik nr 2

4.Projekt umowy – załącznik nr 3